Euro  GB Pound  Norwegian Krone  Danske Kroner  Swedish Krona

Verzenden & retouren

 Verzenden Bestellingen schip via Internationale Express Mail Service en komen meestal binnen 1 week. Wij zijn een professionele online dealer en samen te werken met EMS lange termijn. Alle bestellingen zijn verzekerd voor het volledige aankoopbedrag, en kan worden gevolgd op de EMS website.

Zorg ervoor dat u thuis bent wanneer pakketten worden verwacht aan te komen.
Alle pakketten worden verzonden in een andere doos.
Terwijl voor de groothandel, neem dan contact met ons op! Gratis verzending en grote korting kan worden aangeboden.

Terug Beleid

Voordat u geniet van eenvoudige uitwisseling beleid en terugkeer, moet u contact met ons op voor de scheepvaart-mailadres als u wilt items terug te sturen. Alle items teruggestuurd naar ons moeten in hun oorspronkelijke staat dus ongedragen, ongewassen, met aangehechte alle tags.

Controleer de kleur, grootte en stijl bij het plaatsen van uw bestelling op basis van foto's die we aanbieden. Na ontvangst van onze producten, als u niet tevreden bent met de kleur of grootte, maar niet de kwaliteit problemen, uitwisseling of gedeeltelijke terugbetaling van het aankoopbedrag beschikbaar zijn. Verzendkosten voor het retourneren voor rekening van de koper.

Met betrekking tot de kwaliteit problemen of verkeerde versie, neem foto's van de items en stuur ze naar ons. Wij nemen de volledige verantwoordelijkheid Als de kwaliteit problemen betreft.

Wilt u om items te ruilen voor een andere stijl of een verzoek terugbetaling, neem dan contact met ons de tracking nummer nadat de items worden teruggestuurd. Zodra wij uw pakket ontvangen, zullen wij het item dat u opnieuw ordenen verzenden of teruggave van uw betaling.

Als u vragen heeft over het inleveren van uw producten, neem dan contact met ons op!

Notice

Annulering van een bestelling moet worden aangevraagd voordat de bestelling is verzonden. Veroorzaken dat we alle bestellingen na het plaatsen van orders verwerken zo snel mogelijk binnen 6-8 uur, dus niet altijd in staat om een ​​bestelling te annuleren nadat deze is geplaatst. Uw begrip wordt gewaardeerd. Annulering aanvragen nadat de bestelling is verzonden worden behandeld in overeenstemming met onze terugkeerbeleid.

Friendly Opmerking: Als u uw 10-cijferig volgnummer niet heeft ontvangen binnen 3 dagen na het plaatsen van uw bestelling, kan uw e-mail server hebben gezien als spam. In dit geval, neem dan contact met ons op voor hulp.

Terug